Nu har det gått några veckor sedan jag kom hem, och först nu känns det som att alla intryck verkligen har landat. Och det behövdes nog. För vissa resor är just bara resor. Man åker iväg, ser något nytt, kommer hem och går vidare. Men ibland blir det något mer än så. Något som stannar kvar lite längre och fortsätter att leva kvar även när resväskan är uppackad. Den här resan blev nog just det. När...








