Marknadsföring

Kommunicera mer och bättre

Under mina år som företagare såg jag alltid till att göra en relevant budget för marknadsföring. Jag betraktade inte de pengar jag la på reklam och kommunikation som en kostnad, utan som en investering. En nödvändig investering för att öka försäljningen och värdet på bolaget. Syns och hörs man inte, säljer man inte heller något.

Dessvärre slarvar en del med marknadsföringen. Man är inte uthållig nog, letar efter ett trollspö eller tror att sociala medier är lösningen. Marknadsföring handlar om att veta vad man ska kommunicera, hur det ska göras och göra det i alla kanaler anpassat för den specifika kanalen. Och självklart hitta den röda tråden som ska genomsyra allt man gör – från employer branding till försäljningsarbete.

Jag hjälper er gärna med att se över ert behov av marknadsföring och sedan, om ni önskar, koppla ihop er med rätt kommunikationspartner. Jag har många kontakter i mitt nätverk och vet vad respektive byrå är bäst på.

Vi kontaktar dig